8. 12. 2013

Officálny člen GTAclanu

Dnes, teda vlastne už včera keďže je niečo po polnoci, som bol prijatý do clanu GTAclan. Žiadosť som podal už vo štvrtok a odvtedy mi pribudlo mnoho nových hlasov od členov. Najskôr od mojich dlhoročných kamarátov z drift Powers ktorý sú tiež nejakú tú dobu členmi GTA a to F3rda a Nerox ktorý mi dali bezváhania ANO za čo im veľmi pekne ďakujem a za nimi sa pridal aj Jirkas s ktorým som bol na mojej kvalifikačnej jazde do pretekov motokár, kde po menšom rozhovore asi ako tak usúdil akú mám povahu a podľa toho mi dal aj svoj hlas v príhláške a bolo to ANO. Neskôr o dva dni v sobotu som bol pozvaný Neroxom na zraz GTAclanu aby ma členovia clanu viac spoznali a mohli mi dať ich hodnotenie do prihlášky. Musím povedať že po roku hrania sampu sa mi v krvi konečne rozprúdila zábava ktorú som nevedel na našej drift scéne za celý rok nájsť. Bol som veľmi rád že som bol na zraze aj keď trval 3hodiny, bola to v skratke popi*ovka ! Hneď po zraze som sa dal do konverzácie s Dubmanom ktorý mi neskôr hneď po príchode na web dal svoje ANO. Za ním sa pridal M@tTD0L a neskôr Litty. Pol hodinu na to som bol Jirkasom officálne prijatý. "07.12.2013 23:41:50"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára